Szegeden is elérhetőek az ügyfélszolgálatos pozíciók

Szegeden is elérhetőek az ügyfélszolgálatos pozíciók

Az ügyfélszolgálatosok élete sokszor nem egyszerű, hisz egyszerre kell hatékonyan kapcsolatot teremteniük az ügyfelekkel és lehetséges problémamegoldási javaslatokat felvázolni a számukra. Mindezt szigorú időkereten belül, hisz rendszerint megesik, hogy akár több ügyfél is várakozik a vonal túlsó végén. Számtalan tulajdonságnak kell tehát birtokában lenni ahhoz, hogy valaki igazán jó és sikeres legyen ezen a területen, azonban vannak olyanok, akik kifejezetten élvezik a munkakörrel járó kihívásokat.

Természetesen Szegeden is van arra lehetőség, hogy ügyfélszolgálatosként vállaljanak munkát az eziránt érdeklődők, így erről mindenképp szót ejtünk a későbbiekben. De mielőtt ezt megtennénk némi betekintés nyújtva a pozíció rejtelmeibe, felsoroljuk azon tulajdonságokat, amelyekre egy ügyfélszolgálatosnak leginkább támaszkodnia kell a munkája során, ahhoz, hogy elégedettséget váltson ki az ügyfelekben.

 

Milyen tulajdonságok jellemeznek egy jó ügyfélszolgálati dolgozót?

Kezdjük talán a tanult készségekkel, vagyis a kifejezetten hard skillnek mondható kompetenciákkal: ezesetben a legfontosabb, hogy az ügyfélszolgálatos teljes mértékben tisztába legyen a cég által értékesített termékkel vagy nyújtott szolgáltatással, hisz ez alapvető feltétele annak, hogy segítséget tudjon nyújtani az ügyfél számára. Emellett, ha valaki ilyen pályán képzeli el magát, nem árt, ha beszél idegennyelveket, ugyanis manapság ebben a pozícióban rendkívül keresettek az akár több nyelvet is kommunikációs szinten beszélő munkavállalók. Ez természetesen Szeged esetében is igaz, vagyis az iskolai végzettség helyett, többnyire a nyelvtudás az, ami igazán számít ebben a munkakörben.

ügyfélszolgálatos munka

A soft skillek már sokkal terjedelmesebb listát alkotnak az ügyfélszolgálati pozíciók esetében. Kezdjük talán a legfontosabbal, vagyis az erős kommunikációs képességgel. Az ügyfélszolgálaton dolgozók esetében ez egy elengedhetetlen képesség, hisz munkájuk tulajdonképpen a kommunikáció köré szerveződik. Ezenkívül elengedhetetlen egyfajta pozitív mentalitás is, hisz napi szinten rengeteg ember problémáját kell megoldaniuk, amit negatív attitűddel képtelenség lenne. Az előző mondatból már lehet következtetni még egy fontos tulajdonságra, vagyis a jó problémamegoldó készségre. Fontos, hogy az ügyfélszolgálatos sosem eshet pánikba, mindig magabiztos megoldásorientált hozzáállást kell közvetítenie az ügyfél felé. Ezek voltak talán a legfontosabb tulajdonságok, de aki még többre kíváncsi a témát illetőn, az a következő linken további információkhoz juthat:

https://nyiregyhazaallas.hu/utmutato-allaskeresoknek/793/10-tulajdonsag-ami-egy-kivalo-ugyfelszolgalati-dolgozot-jellemez

 

Hol lehet Szegeden ügyfélszolgálati munkakörben elhelyezkedni?

Legkedvezőbb helyzetben azok vannak, akik a már említett módon beszélnek valamilyen idegen nyelvet. Ha ez az idegen nyelv történetesen a német, akkor a munkavállalók jó eséllyel próbálkoznak a Deutsche Telekom IT Solutions szegedi irodájánál, ami folyamatosan kínál német nyelvtudást igénylő pozíciókat, akár ügyfélszolgálatos munkakörökben is. Érdemes tehát figyelemmel kísérni a cég karrieroldalát, ami ezen a linken keresztül elérhető:

https://www.deutschetelekomitsolutions.hu/karrier/nyitott-poziciok/

Ezenkívül tanácsos még a pénzügyi szektorban is érdeklődni, a Provident Pénzügyi Zrt. például rendszeresen szokott hirdetni ügyfélszolgálati pozíciókat, de egyéb más banknál is megéri érdeklődni ezügyben. Az említett cég karrieroldala:

https://www.provident.hu/karrier

Végül pedig a Szegedi Vízmű Zrt.-t is fontos megemlíteni, mint lehetséges elhelyezkedési opciót, mivel a cég rengeteg pozícióban kínál munkalehetőségeket, és többek között ügyfélkapcsolatokért felelős munkatársak jelentkezését is várják:

https://karrier.szegedivizmu.hu/

Ezenkívül szegedi álláskeresőként kövessük nyomon a https://szegedallas.hu/ főoldalát, ahol többek között a vevő-, ügyfélszolgálat kategóriára is rászűrhetünk.

 

SzegedAllas.hu / N.G.