Szegedi, rendezvények szervezésével foglalkozó irodánkban pénzügyi adminisztrátor állás
"Régió-10" Szolgáltató Kft.
Szeged
2023. 12. 27.
Szegedi, rendezvények szervezésével foglalkozó irodánkba főállású, napi 8 órás munkavégzéssel munkatársat keresünk konferenciák ügyviteli-, pénzügyi- és egyéb adminisztrációs munkáinak elvégzésére.
Feladatok
- a Vállalkozás működtetésével kapcsolatos általános ügyintézés;
- általános kapcsolattartás a Cég üzletfeleivel, általános levelezések bonyolítása;
- pénzügyi-, számviteli bizonylatok, iratanyagok, szerződések, rendelések és egyéb
- üzleti dokumentációk nyilvántartása, rendszerezése, irattározása;
- bejövő- és kimenő számlák egyeztetése, nyilvántartása;
- vevő/szállítói nyilvántartások vezetése;
- bizonylatok nyilvántartása, rögzítése, egyeztetése;
- banki számlák és nyilvántartások kezelése, átutalások rögzítése;
- elszámolások készítése, adatgyűjtés;
- költségszámítások elvégzése;
Elvárások
- középfokú közgazdasági végzettség; vagy szakképzettség (OKJ)
- Magas szintű számítógépes ismeret (Word, Excel; levelező szoftverek, stb.);
- Jó kommunikációs készség;
- Pontos, precíz munka végzés;
- Motiváció és elhivatottság a Cég tevékenységével kapcsolatosan.
- Kommunikáció képes angol nyelvtudás.
Előnyök
- Kulcs-soft ügyviteli rendszer ismerete
- jogosítvány (B)
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- OKJ
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!