Szegedi, rendezvények szervezésével foglalkozó irodánkban pénzügyi adminisztrátor állás


Szegedi, rendezvények szervezésével foglalkozó irodánkba főállású, napi 8 órás munkavégzéssel munkatársat keresünk konferenciák ügyviteli-, pénzügyi- és egyéb adminisztrációs munkáinak elvégzésére.

Feladatok

  • a Vállalkozás működtetésével kapcsolatos általános ügyintézés;
  • általános kapcsolattartás a Cég üzletfeleivel, általános levelezések bonyolítása;
  • pénzügyi-, számviteli bizonylatok, iratanyagok, szerződések, rendelések és egyéb
  • üzleti dokumentációk nyilvántartása, rendszerezése, irattározása;
  • bejövő- és kimenő számlák egyeztetése, nyilvántartása;
  • vevő/szállítói nyilvántartások vezetése;
  • bizonylatok nyilvántartása, rögzítése, egyeztetése;
  • banki számlák és nyilvántartások kezelése, átutalások rögzítése;
  • elszámolások készítése, adatgyűjtés;
  • költségszámítások elvégzése;

Elvárások

  • középfokú közgazdasági végzettség; vagy szakképzettség (OKJ)
  • Magas szintű számítógépes ismeret (Word, Excel; levelező szoftverek, stb.);
  • Jó kommunikációs készség;
  • Pontos, precíz munka végzés;
  • Motiváció és elhivatottság a Cég tevékenységével kapcsolatosan.
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás.

Előnyök

  • Kulcs-soft ügyviteli rendszer ismerete
  • jogosítvány (B)

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ
  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!