Pénzügyi- és általános ügyintéző állás Szegeden, piacképes bér
NOVIKI Szeged Kft.
Szeged
2023. 10. 03.
Hazai kereskedelmi mikrovállakozás ügyviteli-, pénzügyi- és egyéb adminisztrációs munkáinak elvégzése.
Általános ügyviteli feladatok teljesítése.
Feladatok
- a Vállalkozás működtetésével kapcsolatos általános ügyintézés;
- általános kapcsolattartás a Cég üzletfeleivel, általános levelezések bonyolítása;
- pénzügyi-, számviteli bizonylatok, iratanyagok, szerződések, rendelések és egyéb
- üzleti dokumentációk nyilvántartása, rendszerezése, irattározása;
- bejövő- és kimenő számlák egyeztetése, nyilvántartása;
- vevő/szállítói nyilvántartások vezetése;
- a számlázásokkal, a ki- és befizetésekkel, valamint az egyéb pénzügyi műveletekkel kapcsolatos
- bizonylatok nyilvántartása, rögzítése, egyeztetése;
- napi kapcsolattartás a könyveléssel;
- a könyveléshez szükséges iratanyagok és dokumentációk összekészítése, átadása a könyvelésnek;
- házipénztár kezelése, könyvelése;
- banki számlák és nyilvántartások kezelése, átutalások rögzítése;
- elszámolások készítése, adatgyűjtés;
- a mérleg- és eredmény kimutatásokban való közreműködés;
- költségszámítások elvégzése;
- az adókötelezettségekhez kapcsolódó feladatok;
- a Cég munkavállalóival kapcsolatos nyilvántartási és számviteli feladatok ellátása;
- kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal.
Elvárások
- Min. középfokú közgazdasági végzettség;
- Magas szintű számítógépes ismeret (Word, Excel; levelező szoftverek, stb.);
- Jó kommunikációs készség;
- Pontos, precíz munka végzés;
- Motiváció és elhivatottság a Cég tevékenységével kapcsolatosan.
Előnyök
- Kommunikáció képes angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség;
- Piacképes bér juttatása;
- 13. havi fizetés;
- Tömegközlekedési bérlet 100 %-os térítése, vagy saját gjmű használata esetén üzemagyag költség térítés.
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő 6 óra
- Vállalkozói, szerződéses
Elvárt tapasztalat
- 5-9 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
Asszisztensi állás Szegeden, teljes munkaidőben, azonnali kezdési lehetőséggel
Alföld Tüzép Hálózat Kft.Szeged