Sales asszisztens, adminisztrátor álláslehetőség Szegeden
Ex Machina Kft.
Szeged
2022. 05. 03.
Sales asszisztenst, adminisztrátort keresünk!
A 4SPEND egy szegedi fintech startup, mely a pénzügyi informatika területén, egy új, izgalmas fizetési infrastruktúra alapjait fekteti le Magyarországon. Keressük új kollégánkat szegedi belvárosi irodánkba:
Feladatok
Milyen feladatok várnak Rád?
- A már elkészített árajánlatok elküldése a vállalati ügyfeleknek, és utókövetése;
- Előkészíted a szerződéseket, és a szerződéskötési folyamatot menedzseled;
- Cégünk ügyviteli rendszerét folyamatosan használod;
- Értékesítési csapat szerves része leszel, ötleteidre, javaslataidra feltétlenül számít a csapat;
- Egyéb, a feladatkörhöz tartozó adminisztrációs és riportolási feladatok.
Elvárások
Amire szükséged lesz nálunk:
- Minimum 3 év munkatapasztalatra;
- Minimum középfokú végzettségre;
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretekre;
- Kiváló kommunikációs készségre, amit szóban és írásban is használsz;
- Rendszerben való gondolkodásra;
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudásra;
- Lendületes és vidám személyiségedre;
- Pontos és alapos munkavégzésre.
Amit kínálunk
Ezeket biztosítjuk számodra:
- Hosszú távú munkalehetőség, lendületes cég;
- Jó hangulatú csapat;
- Fontos számunkra egymás véleménye;
- Közös eredményekben gondolkodunk;
- Szeretjük az újdonságokat.
Várjuk jelentkezésedet a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
Külkereskedelmi ügyintéző feladatok ellátásra munkatársat keresünk Tófalu településen
Mézes-Kert 2002. Kft.Tófalu