Adminisztrációs munkatársat keresünk Szegeden

Plazmaszolgálat Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Szeged

2020. 07. 02.

Az országosan 9 Plazma Pontot üzemeltető Plazmaszolgálat Kft. teljes cégre kiterjedő adminisztrációs feladatokkal, szegedi munkavégzéssel, nagy munkabírással

ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS (Szeged)

pozícióba munkatársat keres.

FELADATAI:

  • Széles körű adatrögzítési feladatok
  • Adatok, információk gyűjtése és rögzítése az adatbázisunkban, ennek folyamatos aktualizálása
  • Ajánlatok bekérése és feldolgozása
  • Statisztikák készítése
  • Részvétel a toborzási és kiválasztási folyamatok gyors és hatékony lebonyolításában (online álláshirdetések elkészítése, szerkesztése, feltöltése, jelöltek adatainak adatbázisba mentése, pályázók értesítése)
  • Határidők betartása
  • A felettes személyek munkájának teljes körű adminisztratív támogatása

 

ELVÁRÁSOK:

  • Kiemelkedően precíz, alapos, megbízható munkavégzés, adminisztrációs rutin
  • Legalább középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Excel, Word, Internet)
  • Önálló és dinamikus munkavégzés
  • Érzelmileg stabil, kiegyensúlyozott, jó stressz tűrő képességű
  • Monotonitás tűrés

ELŐNY:

  • Hasonló területen szerzett munkatapasztalat

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Dinamikusan növekvő szervezet multinacionális vállalati háttérrel
  • Versenyképes fizetés
  • Teljes munkaidős határozatlan idejű foglalkoztatás
  • Fiatalos csapat és modern, átlag feletti munkahelyi környezet

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:Szeged

JELENTKEZÉS MÓDJA:
Fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk „ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS (Szeged)” jeligére.