Adminisztráció, irodai munka

Munkalehetőség ügyfélszolgálatos/raktárházi asszisztensnek Szegeden

Munkavégzés helye: Szeged
2019. 11. 12. 14:24
Jelentkezem

Webáruházunk ügyfélszolgálatos kollégákat keres váltott műszakba, azonnali kezdéssel.

Gyorsan alkalmazkodó, jó probléma megoldó képességű, középfokú végzettséggel rendelkező hölgyek jelentkezését várjuk.

Kezdés azonnal.

Amit kínálunk:

  • jó csapat, rugalmasság, teljesítmény utáni bérezés

Feladatok:

  • vásárlók megrendeléssel kapcsolatos kérdéseire válaszolni emailben illetve telefonon, raktárosi feladatok ellátása (könnyű fizikai munka)

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • alkalmazkodókészség,
  • jó probléma megoldó képesség,
  • számítógép kezelői ismeretek

Előnyök:

  • angol alapfokú nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • jó csapat, rugalmasság,
  • teljesítmény utáni bérezés,
  • 8 órás bejelentett állás
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.