Adminisztrációs állás Szegeden részmunkaidőben

Avanna Kft.
Szeged
2019. 05. 27.


Cégünk háziorvosi és foglalkozás-egészségügyi szolgáltatást nyújt Csongrád megyében. Emberközpontú, szakszerű betegellátás két évtizede a zákányszékiek szolgálatában. Kölcsönös bizalommal, szakszerűen, humánusan. Nem csak a betegségeket gyógyítjuk, de odafigyelünk a megelőzésükre is. Prevenciós tanácsadás, felvilágosítás, egészségnevelés. Ha úgy érzed, hogy szeretnél egy vidám, lendületes, a páciens-elégedettség mellett 100%-ban elkötelezett csapatban dolgozni, jelentkezz 4 órás adminisztrációs munkatárs munkakörbe.

 

MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?

  • Páciensek fogadása
  • Beérkező hívások lebonyolítása
  • Levelezések iktatása
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT:

  • Minimum középfokú végzettség (nem feltétel az egészségügyi szakirány)
  • Kiváló MS Office felhasználói ismeretek (Word, Excel, PPT, Levelező rendszer kezelése)
  • Pontos, precíz, megbízható munkavégzés
  • Nagyfokú terhelhetőség
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban

AMIT ELŐNYBEN RÉSZESÍTÜNK:

  • Szeged, vagy környékbeli lakhely
  • Saját gépjármű használata

AMIT KÍNÁLUNK NEKED:

  • Remek csapat
  • Stabil, perspektivikus munkahely
  • Tanulási, fejlődési lehetőség

EGYÉB INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSRÓL:

  • Munkavégzés helye: 6787 Zákányszék, Dózsa György utca 70.
  • Munkaidő: 7:30-11:30

ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Határozatlan idejű adminisztrátor munkakör

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • 6787 Zákányszék, Dózsa György utca 70.

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Fényképes önéletrajzot várunk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Munkarend

  • Általános

Hasonló hirdetések