Adminisztrációs állás Szegeden részmunkaidőben
Avanna Kft.
Szeged
2019. 05. 27.
Cégünk háziorvosi és foglalkozás-egészségügyi szolgáltatást nyújt Csongrád megyében. Emberközpontú, szakszerű betegellátás két évtizede a zákányszékiek szolgálatában. Kölcsönös bizalommal, szakszerűen, humánusan. Nem csak a betegségeket gyógyítjuk, de odafigyelünk a megelőzésükre is. Prevenciós tanácsadás, felvilágosítás, egészségnevelés. Ha úgy érzed, hogy szeretnél egy vidám, lendületes, a páciens-elégedettség mellett 100%-ban elkötelezett csapatban dolgozni, jelentkezz 4 órás adminisztrációs munkatárs munkakörbe.
MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?
- Páciensek fogadása
- Beérkező hívások lebonyolítása
- Levelezések iktatása
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT:
- Minimum középfokú végzettség (nem feltétel az egészségügyi szakirány)
- Kiváló MS Office felhasználói ismeretek (Word, Excel, PPT, Levelező rendszer kezelése)
- Pontos, precíz, megbízható munkavégzés
- Nagyfokú terhelhetőség
- Jó kommunikációs készség szóban és írásban
AMIT ELŐNYBEN RÉSZESÍTÜNK:
- Szeged, vagy környékbeli lakhely
- Saját gépjármű használata
AMIT KÍNÁLUNK NEKED:
- Remek csapat
- Stabil, perspektivikus munkahely
- Tanulási, fejlődési lehetőség
EGYÉB INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSRÓL:
- Munkavégzés helye: 6787 Zákányszék, Dózsa György utca 70.
- Munkaidő: 7:30-11:30
ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Határozatlan idejű adminisztrátor munkakör
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- 6787 Zákányszék, Dózsa György utca 70.
JELENTKEZÉS MÓDJA:
Fényképes önéletrajzot várunk a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő 4 óra
Elvárt tapasztalat
- Nem igényel tapasztalatot
Elvárt végzettség
- Gimnázium
Munkarend
- Általános
Hasonló hirdetések
-
Külkereskedelmi ügyintéző feladatok ellátásra munkatársat keresünk Tófalu településen
Mézes-Kert 2002. Kft.Tófalu