Irodai asszisztens, titkárnő munkakörben álláslehetőség Szegeden


Szegedi ügyvédi irodában titkárnői feladatok betöltésére keresünk munkatársat, négy-hat órás munkaidőben, elsődlegesen délutáni munkavégzéssel.

Az önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Feladatok

Munkakörébe többek között az alábbi feladatok tartoznak:

  • dokumentum szerkesztés, másolás, sokszorosítás;
  • kimenő iratok (levelek) elkészítése, a szabályoknak megfelelő postázása, a postai küldemények illetve kézbesítők által hozott iratok átvétele;
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
  • diktált dokumentumok leírása.

Elvárások

  • 10 ujjas vakírás,
  • Microsoft Word, Excel felhasználói szintű ismerete

Előnyök

  • Közigazgatási, jogi környezetben töltött munkatapasztalat előny.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 6 óra

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott