Irodavezetői/Pénzügyi asszisztens állás Szegeden

Thermo Szerviz Kft.
Szeged
2019. 01. 03.


Irodavezetői/Pénzügyi asszisztens állás Szegeden.

Feladatok

  • az Ügyvezető, valamint a társaság egyéb munkakörben dolgozó kollégák munkájának napi szintű támogatása;
  • Pályázatok kezelése;
  • a cég munkaügyi rendszeréhez kapcsolódó nyilvántartások (jelenléti ív, munkaidő) vezetése); 
  • könyvelői anyagok heti szintű előkészítése;
  • a cégnél történő pénzügyi folyamatok szakmai támogatása, javaslatok, észrevételek kommunikálása, új rendszerek kialakításában a rá testált projektfeladatok teljes körű elvégzése;
  • pályázati elszámolások, szerepvállalás a társaság dokumentációs rendszerében,
  • általános pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása, cég pénzügyi szerződéseinek előkészítése vezetői utasításoknak megfelelően.

Elvárások

  • közgazdasági/pénzügyi végzettség; ügyvezetői és/vagy felső vezetői támogatásban szerzett releváns tapasztalat;
  • pályázati elszámolásokban szerzett tapasztalat
  • hasonló területen szerzett 3-5 éves szakmai tapasztalat;
  • MS Office felhasználó szintű ismerete;
  • gyakorlati tapasztalat a statisztikai kimutatások és prezentációk készítésében;
  • pontos, lendületes munkavégzés, pro-aktivitás, önállóság, kiváló kapcsolatteremtő képesség, terhelhetőség, rendszerszintű gondolkodás, a munka iránti elkötelezettség
  • logikus gondolkodás

Előnyök

  • pályázati elszámolásokban szerzett releváns tapasztalat

Amit kínálunk

  • teljes körű feladat átadás;
  •  önálló munkavégzés;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • vezetői támogatás;
  • stabil munkahely, jó csapat;
  •  képzési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem.

 

Egyéb információ az állásról:

  • munkaidő: főállás.
  • munkába állás kezdete: azonnal.
  • munkavégzés helye: Szeged.

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk:

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Munkarend

  • Általános