Adminisztráció, irodai munka

Expediáló pozícióba kollégát keresünk Szegeden

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Szeged
2018. 11. 06. 11:09
Jelentkezem

25 éves azonos profilú múlttal rendelkező, a menetrendszerű közlekedés bevétel-beszedési és információs eszközök, utastájékoztató, beléptető rendszerek tervezése, gyártása, szervize és értékesítése területen tevékenykedő cég.

Keresünk szakmai tapasztalattal rendelkező személyt expediáló (adminisztrátori) pozícióra, munkájára igényes, pontos, precíz, úgy munkatársaival, mint ügyfelekkel jó kommunikációs készséggel rendelkező, agilis, önálló munkavégzésre alkalmas, de az iránymutatást követő személyt, aki az Ms Office alkalmazásokat (Word, Excel) jól kezeli.

Munkakör leírása:

  • Szervizbe küldött jegykiadógépek beérkeztetése, kiküldése, csomagolása, számítógépes adminisztrációja.

Fizetés: bruttó 180.500,- Ft/hó+jutalék.
Vidéki munkavállaló esetén a bejárási költség 86%-os térítése biztosított.

Kérjük az emkekft@emkekft.hu e-mail címre önéletrajzát, szakmai gyakorlatának pontos ismertetésével.

Mielőbbi visszajelzését a +36 70 432 8923 -as telefonszámon várunk.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.