Adminisztráció, irodai munka

Irodai adminisztrátor állás Szegeden angol nylevismerettel rendelkezőknek

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Szeged
2018. 10. 26. 15:04
Jelentkezem

Irodai adminisztrátor munkakörbe keressük kollégánkat az alábbi feladatok elvégzésére:

  • A vállalkozással kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Levelezés, e-mail-ek figyelése, kapcsolattartás az üzletfelekkel
  • Számlázási és pénzügyi feladatok ellátása, kapcsolattartás a könyvelővel
  • Árajánlatok előkészítése és írása
  • Ajánlatok és szerződések előkészítése
  • Elszámolások és kimutatások készítése

Előny:

  • Szakirányú végzettség
  • Irodai adminisztrátorként szerzett tapasztalat.

A pozíció betöltésére alkalmas végzettség:

  • Érettségi

Beszélt nyelvek:

  • Angol

Egyéb ismeretek:

  • Microsoft Word – haladó
  • Microsoft Excel – haladó

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal bérigény megjelölése mellett a szeged@hethland.hu email címen lehet.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.