Informatika, telekommunikáció

IT Helpdesk munkatársnak álláslehetőség Szegeden angol nyelvtudással

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Jelentkezem

IT Helpdesk munkatárs

Feladatok:

  • az ügyfelektől főleg telefonon vagy emailben érkező bejelentések kezelése
  • bejelentések rögzítése Service Desk rendszerben
  • first level support feladatok ellátása, magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé
  • IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása
  • felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése

Szakmai elvárások:

  • legalább középfokú végzettség, informatikai szakirány előny
  • kliens oldali operációs rendszerek és Office alkalmazások alapos ismerete
  • hardware alapismeretek, elsősorban asztali PC és notebook területen

Előnyt jelent:

  • 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
  • kiszolgáló oldali operációs rendszerek ismerete
  • hálózati ismeretek

Nyelvtudás:

  • Angol – középfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

  • Szeged

Jelentkezni önéletrajzzal: allas@kermann.hu

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.