Adminisztráció, irodai munka

Irodai asszisztens, titkárnő munkakörben álláslehetőség Szegeden

Munkavégzés helye: Szeged
2019. 04. 18. 09:49
Jelentkezem

Szegedi ügyvédi irodában titkárnői feladatok betöltésére keresünk munkatársat, négy-hat órás munkaidőben, elsődlegesen délutáni munkavégzéssel.

Az önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.


Feladatok:

Munkakörébe többek között az alábbi feladatok tartoznak:

  • dokumentum szerkesztés, másolás, sokszorosítás;
  • kimenő iratok (levelek) elkészítése, a szabályoknak megfelelő postázása, a postai küldemények illetve kézbesítők által hozott iratok átvétele;
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
  • diktált dokumentumok leírása.

Elvárások:

  • 10 ujjas vakírás,
  • Microsoft Word, Excel felhasználói szintű ismerete

Előnyök:

  • Közigazgatási, jogi környezetben töltött munkatapasztalat előny.
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.